– 34 – Institut occitan de cultura interveniá al convit de la BnF

Lo CIRDÒC – Institut occitan de cultura interveniá al convit de la BnF (Bibliotèca nacionala de França) e de la DGLFLF (Delegacion Generala a la Lenga Francesa e a las Lengas de França) pendent la jornada consacrada al Patrimòni escrich de las lengas de França lo 4 de junh passat, al site François Mitterrand de la BnF. L’escasença per nòstre establiment d’i partejar sa longa experiéncia del tractament de fonzes patrimonials en lenga occitana (50 ans ongan !)

Bibliotecàrias, archivistas, cercaires e operators lingüistics an atal escambiat sus lors practicas passadas e presentas e suls obradors a venir, a l’alna d’una politica ambiciosa portada per la BnF.

▶️ Retrobatz nòstra intervencion a la taula redonda animada per Véronique Falconnet (cap del servici del Catalòg Collectiu de França, lo CCFr, al dintre de la BnF) que tractava del senhalament del patrimòni escrich (la creacion de notícias de documents dins lo catalòg collectiu). https://www.youtube.com/live/B3xImJBeoec

______________________

📚 Le CIRDOC – Institut occitan de cultura intervenait à l’invitation de la BnF (Bibliothèque nationale de France) et de la DGLFLF (Délégation Générale à la Langue Française et aux Langues de France) au cours de la journée consacrée au Patrimoine écrit des langues de France le 4 juin dernier, sur le site François Mitterrand de la BnF. L’occasion pour notre établissement d’y partager sa longue expérience du traitement de fonds patrimoniaux en langue occitane (50 ans cette année !)

Bibliothécaires, archivistes, chercheurs et opérateurs linguistiques ont ainsi échangé sur leurs pratiques passées et présentes et sur les chantiers à venir, à l’aune d’une politique ambitieuse portée par la BnF.

▶️ Retrouvez notre intervention à la table ronde animée par Véronique Falconnet (cheffe du service du Catalogue Collectif de France, le CCFr, au sein de la BnF) portant sur le signalement du patrimoine écrit (la création de notices de documents dans le catalogue collectif). https://www.youtube.com/live/B3xImJBeoec